Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot 31.5.2021 alkaen

1. Verkkokaupan yhteystiedot

Yritys: Teturi Oy (3009810-9)
Postiosoite: Sepänkatu 1 B 2, 28130 PORI
Sähköposti: [email protected]

2. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksen tehtyään asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.

3. Hinnat

Voimassa oleva hinta on hinta, jonka asiakas näkee tässä verkkokaupassa. Hinnat ovat Euroissa (EUR). Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

4. Toimitus

Mikäli tuotteita on varastossa, arvioitu toimitusaika on 1-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Yli 90 % tilauksista postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumista. Mikäli lähetys tarvitaan/halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä on hyvä mainita siitä tilauslomakkeella, jotta osaamme kiirehtiä toimitusta. Toimitukset tapahtuvat NetLux-kuriiripalvelun välityksellä noutopisteeseen/automaattiin tai asiakkaan antamaan osoitteeseen, esim. kotiin tai työpaikalle.

5. Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii kotimainen Visma Pay, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visman verkkopalvelun kautta. Visma välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa pankki- ja luottokortilla, verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, laskulla tai osamaksulla.

6. Palautukset

Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeä asia. Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa ostamansa tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla kuluttajasuojalain mukaisesti avaamaton ja myyntikuntoinen. Avattuja tuotteita emme voi ottaa vastaan. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ([email protected]), niin saat ohjeet tuotteen vaivatonta palauttamista varten. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset jäävät asiakkaan maksettaviksi. Myös noutamattomien lähetysten palautuskustannukset jäävät asiakkaan maksettavaksi.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo paketin saapuessa tarkistaa sen kunto jo kuljettajan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus. Ohjeet saat kuljettajalta. Ota tämän jälkeen meihin yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

Verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.

9. Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

10. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja toimitusehtoja.